CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení – Vlastimil CIGOŠ
Vlastimil CIGOŠ
Bachelor's thesis
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
CRM -- Customer Relatioship Management in the Selected Organization and its Evaluation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá celkovým seznámením se systémem CRM (Customer Relationship management) pro řízení vztahů se zákazníky jako hlavním nástrojem pro koordinaci obousměrné komunikace a optimalizaci využití získaných informací. Cílem je celkové shrnutí teoretických podkladů a posouzení využití systému v praxi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje všeobecnému …moreAbstract:
The bachelor work is concerned with general acquainting with the system of CRM (Customer Relationship Management) for customer relationship management as the main instrument for coordination and optimization of twoway communication using the information obtained. The goal is a summary of theoretical background and use of assessment in practice. The thesis is divided into two parts. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Accessible from:: 11. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIGOŠ, Vlastimil. \textit{CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2012. Available from: https://theses.cz/id/43ow5j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CIGOŠ, Vlastimil. CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
Peter Kita -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Rizeni vztahu se zakazniky v praxi
Monika Vodičková