CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení – Vlastimil CIGOŠ
Vlastimil CIGOŠ
Bakalářská práce
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
CRM -- Customer Relatioship Management in the Selected Organization and its Evaluation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá celkovým seznámením se systémem CRM (Customer Relationship management) pro řízení vztahů se zákazníky jako hlavním nástrojem pro koordinaci obousměrné komunikace a optimalizaci využití získaných informací. Cílem je celkové shrnutí teoretických podkladů a posouzení využití systému v praxi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje všeobecnému …víceAbstract:
The bachelor work is concerned with general acquainting with the system of CRM (Customer Relationship Management) for customer relationship management as the main instrument for coordination and optimization of twoway communication using the information obtained. The goal is a summary of theoretical background and use of assessment in practice. The thesis is divided into two parts. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zveřejnit od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIGOŠ, Vlastimil. \textit{CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/43ow5j/.
Jak správně citovat práci
CIGOŠ, Vlastimil. CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
Peter Kita -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Rizeni vztahu se zakazniky v praxi
Monika Vodičková