Bc. Tereza Šestáková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu dětí a mládeže

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými prostředky se zacílením na děti a mládež. V teoretické části se konkrétně zabývám vysvětlením, jaký mají vztah děti k médiím a televizi a jak působí reklama na děti předškolního věku. Dále se práce věnuje životnímu stylu dětí, jejich spotřebním chováním a způsobům, jakým marketingoví profesionálové oslovují tuto cílovou skupinu. V praktické části se věnuji …více
Abstract:
This thesis deals with marketing resources with emphasis on children and youth. In the theoretical part I am specifically concerned with explanation of how children relate to the media and television and how advertising works on preschool children. Furthermore, my work is dedicated to the lifestyle of children, their behavior and the ways of consumer in which marketing professionals speak to this target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní