Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu – Dagmar Grauová
Dagmar Grauová
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Psychological Aspects of Instore Marketing Tools Effect
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na chování spotřebitele. Práce vymezuje základní pojmy jako je in-store marketing a spotřební chování. Teoretická část se zaměřuje především na chování zákazníka v místě prodeje, na fáze nákupního procesu a druhy jednotlivého nákupního chování. Dále se zabývá významem psychologie v marketingu a vysvětluje co …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of psychological aspects of in-store marketing instruments on consumer behaviour. The thesis defines basic terms such as in-store marketing and consumer behaviour. Theoretical part focuses mainly on consumer behaviour at the point of sale, phases of purchasing process and types of consumer behaviour. This part also deals with the importance of psychology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/smx98/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing
Jan Kříž -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler