Dagmar Grauová

Bakalářská práce

Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu

Psychological Aspects of Instore Marketing Tools Effect
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na chování spotřebitele. Práce vymezuje základní pojmy jako je in-store marketing a spotřební chování. Teoretická část se zaměřuje především na chování zákazníka v místě prodeje, na fáze nákupního procesu a druhy jednotlivého nákupního chování. Dále se zabývá významem psychologie v marketingu a vysvětluje co …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of psychological aspects of in-store marketing instruments on consumer behaviour. The thesis defines basic terms such as in-store marketing and consumer behaviour. Theoretical part focuses mainly on consumer behaviour at the point of sale, phases of purchasing process and types of consumer behaviour. This part also deals with the importance of psychology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace