Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu – Dagmar Grauová
Dagmar Grauová
Bakalářská práce
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Psychological Aspects of Instore Marketing Tools Effect
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na chování spotřebitele. Práce vymezuje základní pojmy jako je in-store marketing a spotřební chování. Teoretická část se zaměřuje především na chování zákazníka v místě prodeje, na fáze nákupního procesu a druhy jednotlivého nákupního chování. Dále se zabývá významem psychologie v marketingu a vysvětluje co …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of psychological aspects of in-store marketing instruments on consumer behaviour. The thesis defines basic terms such as in-store marketing and consumer behaviour. Theoretical part focuses mainly on consumer behaviour at the point of sale, phases of purchasing process and types of consumer behaviour. This part also deals with the importance of psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/smx98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing
Jan Kříž -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler