Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dítěte v MŠ speciální – Alice BAUEROVÁ
Alice BAUEROVÁ
Bakalářská práce
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dítěte v MŠ speciální
Using of alternative and augmentative communication methods by children in special kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na dítě předškolního věku, především na jeho rozvoj v komunikaci a využití AAK. Práce je členěna na dvě části teoretickou a praktickou část. V části teoretické se zaměřím na dítě v mateřské škole speciální, na vývojová specifika v komunikaci dítěte, klinické diagnózy a poruchy autistického spektra, legislativu ve výchově, vzdělávání a poradenský systém v ČR. Zaměřuji se …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on preschool children, especially on his development in communication and use of AAK. The work is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part I will focus on a child in a special kindergarten, on the developmental specifics in child communication, clinical diagnoses and autism spectrum disorders, legislation in education, training and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAUEROVÁ, Alice. Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dítěte v MŠ speciální. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková