Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox – Mgr. Jakub Bartišek
Mgr. Jakub Bartišek
Bachelor's thesis
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Creating of Low Poly Models of Animals in 3ds Max for Sculpting in Mudbox
Abstract:
The work deals with the creation of the library of animals to the program Autodesk Mudbox using modeling software Autodesk 3ds Max with plug-in Unwrella and another program to create UVW coordinates Headus UVLayout. Models have UVW coordinates defined and polygon mesh is suitable for the subsequent processing method called Mudbox sculpting. The emphasis is on understanding the low poly modeling of …moreAbstract:
Práca sa zaoberá tvorbou knižnice zvierat do programu Autodesk Mudbox s použitím modelovacieho softvéru Autodesk 3ds Max s plug-inom Unwrella a programu na tvorbu UVW koordinát Headus UVLayout. Modely majú definované UVW koordináty a polygónová sieť zodpovedá nárokom pre nadväzujúce spracovanie v Mudboxe metódou tzv. sculpting. Dôraz kladiem na pochopenie low poly modelovania zvierat podľa obrazových …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m01so/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2012
- Supervisor: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Reader: RNDr. Igor Chalás
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
Martin Kovářík -
Optimalizace externího rendrovacího systému V-Ray v programu Autodesk 3DS Max
Jakub Kramárik -
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
Andrej Borges -
Tvorba fotorealistických V-ray materiálů a jejich aplikace v programu 3Ds Max
Jakub Kramárik -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Modelování procesu tisku na laserové tiskárně ve 3d studio max
Tomáš NOVOTNÝ