Ing. Taras Dziuba

Diplomová práce

International Brand Promotion Strategy

International Brand Promotion Strategy
Anotace:
The present research aims to identify the gaps between the customers' expectations and perceptions according to service quality and service efficiency delivered at the restaurant chain of McDonald's and provide recommendations to existed incorporated international strategies in order to eliminate gaps and improve ranking position according to the ACSI. Then more deeply explore the brand, brand service …více
Abstract:
The present research aims to identify the gaps between the customers' expectations and perceptions according to service quality and service efficiency delivered at the restaurant chain of McDonald's and provide recommendations to existed incorporated international strategies in order to eliminate gaps and improve ranking position according to the ACSI. Then more deeply explore the brand, brand service …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta