Monika Harantová
Master's thesis
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Abstract:
V teoretické části diplomové práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a metody ocenění značky jako nehmotného aktiva. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza vybrané společnosti a následně vypočtena hodnota značky pomocí adekvátních metod. V závěru práce je zpracován návrh a doporučení zápisu značky do Rejstříku …moreAbstract:
In the theoretical part of thesis: "Trademark as an intangible asset of a company", the theoretical aspects of brand management and methods of valuation of brands as intangible assets are explained. In the practical part of thesis a company analysis is undertaken and brand value is calculated by using adequate methods. Final suggestion and recommendation for trademark registration in the Register of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26954
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Marie Hesková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Corporate Social Responsibility as an intangible asset in the Airline Industry in Central and Eastern Europe
Roman ASATRYAN -
Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek a jeho vykazování podle českých účetních standardů účtování
Ivana Jančovičová -
Dlouhodobý nehmotný majetek a jeho postavení ve struktuře majetku podnikatelského subjektu
Eliška Češková -
Hmotný a nehmotný majetek z účetního a daňového pohledu
Jindřiška Proboštová -
Ohodnocovanie dlhodobého nehmotného majetku
Barbora Múčková -
Nehmotný majetek v kontextu českých a nadnárodních účetních standardů
Tomáš Blokeš -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Kristián Baffi -
Komparace vykazování nehmotných aktiv v účetní zavěrce podle plných IFRS a IFRS pro SME
Eva Dinh Thi