Využívání metod získávání zaměstnanců při náboru zaměstnanců lékáren – Marek Řehoř
Marek Řehoř
Bakalářská práce
Využívání metod získávání zaměstnanců při náboru zaměstnanců lékáren
The exploitation of recruitment methods in the recruitment of pharmacy employees
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je formulace návrhů opatření či změn marketingové komunikace společnosti XY. Jejich aplikace povede ke zefektivnění náborového procesu společnosti. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vymezeny nástroje týkající se marketingu, marketingové komunikace a náboru. V praktické části jsou tyto nástroje využity k analýze náborového procesu společnosti XY …víceAbstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to formulate proposals of measures or changes in the marketing communication of the company XY. Their application will lead to streamlining the company's recruitment process. The work is divided into two parts. The theoretical part defines the tools related to marketing, marketing communication and recruitment. In the practical part, these tools are used to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Gabriela Říhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zefektivnění komunikace pracovníků v Priessnitzových lázních
Kateřina Kufová -
Manažerská komunikace ve vztahu k efektivnosti pracovních výkonů zaměstnanců
Ondřej Nový -
Efektivnost interní komunikace v organizaci
Anna Suetina -
Dopady interkulturní komunikace a mezikulturních odlišností na efektivitu firmy
Barbora Vacková -
Analýza vlivu komunikace na zvyšování výkonnosti firmy
Renáta Hrdličková -
Analýza systému interní komunikace v Policii ČR a možnosti jejího zefektivňování
Ondřej Hanka -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová