Jana Bečánová

Bakalářská práce

Koncept "surveillance" v marketingu

The concept of "surveillance" in marketing
Anotace:
Surveillance technologie dnes zasahují do všech oblastí života společnosti. Zpravidla je využívají státy a bezpečnostní složky, ale v oblasti marketingu je jejich nasazení zatím sporadické. Tato práce se zabývá přehledem oboru dohledu, možností surveillance technologií a jejich využitím. Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající stav technologií dohledu. V teoretické části byly použity výsledky práce …více
Abstract:
Surveillance technologies cover nowadays all different parts of life of the society. They are mostly used by goverments and law-enforcement agencies, but their using in Marketing field is quite sporadic. This work is engaged to overview of surveillance field, possibilities of surviellance technologies and their using. The aim of this work is to describe and evaluate the current status of surveillance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74830