Mikhail Serebriannikov

Doctoral thesis

The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic

Vliv vratek na chování spotřebitelů při nákupu zboží online na trhu s oděvy v České republice
Abstract:
Cílem práce je formulovat doporučení pro řešení vrácení zboží na trhu s oblečením zakoupeným online. Bude zkoumat vnitřní vliv vratek na chování spotřebitelů při nákupu oblečení na internetu v České republice, nejvíce ve fázi nákupu a po nákupu. Disertační práce se zaměřuje na oblast fáze po nákupu v e-shopu, její vliv na chování spotřebitele. Analýza přináší faktory ovlivňující zákazníky v okamžiku …more
Abstract:
The aim of the thesis is to formulate recommendation for handling returns on the market with clothes purchased online. It will examine internal impact of returns on consumer behavior when shopping for clothes online in Czech Republic, most of all the shopping and post purchase phases. The dissertation focuses on the area of post purchase stage in e-retailing, its impact on consumer behavior. The analysis …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta