Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace – Bc. Barbora VOKROJOVÁ
Bc. Barbora VOKROJOVÁ
Master's thesis
Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace
Image as a Tool for Competitiveness of a Selected Destination
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na téma Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace. Zkoumanou destinací bylo zvoleno Porto. Práce je strukturována na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny pojmy související s cestovním ruchem, destinací a destinačním marketingem. V praktické části je představena vybraná destinace, provedena sekundární analýza dat a dotazníkové …viacAbstract:
The Master's thesis is focused on the topic of Image as a tool for competitiveness of a selected destination. The city of Porto was chosen as the research destination. The thesis is composed of a theoretical part and a practical part. Terms relevant to tourism, destination and destination marketing are defined in the theoretical part. In the practical part the selected destination is introduced, followed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOKROJOVÁ, Barbora. Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pořádání kulturního eventu na cestovní ruch destinace
Maria Tikhomirova -
Dopad mezinárodních programů mobilit na cestovní ruch hostitelské destinace
Barbora JAKŠÍKOVÁ -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš