Bc. Tereza Peroutková

Bachelor's thesis

Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci

Freedom of expression and its limits in marketing communication
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zabývám svobodou projevu a jejími limity v marketingové komunikaci. V teoretické části se věnuji svobodě projevu a jejímu vzniku, především jak vychází z Ústavy ČR a Listiny základních práv a svobod, dále pak jak je charakterizovaná marketingová komunikace společně s jejími nástroji. Nesmím opomenout ani právní předpisy především soukromé a veřejné právo, ze kterého vychází …viac
Abstract:
In my bachelor work I deal with freedom of expression and its limits in marketing communications. The theoretical part is devoted to freedom of expression and its formation, especially coming out of the Constitution and the Charter of Fundamental Rights and Freedoms, further characterized as marketing communications together with its instruments. I must not forget the legislation primarily private …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Eduard Bruna, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní