Vít Daněk
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky Madeover clothing
Madeover Clothing´s Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o budování značky Zlínského výrobce oblečení Madeover clothing. Úvodní část se věnuje teorii, kde práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a roli jednotlivých složek marketingového mixu, dále pak možnostem budování značky a roli u jednotlivých cílových skupin. V praktické části je nejprve popsána značka, její vývoj, působení a historie. Dále je v této části provedena …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with building the brand of the Zlín clothing manufacturer Madeover clothing. The introductory part deals with the theory, where the work clarifies the concepts of marketing communication and the role of individual components of the marketing mix, as well as the possibilities of building a brand and the role of individual target groups. The practical part first describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Rygl
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Daněk, Vít. Marketingová komunikace značky Madeover clothing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Budování značky s důrazem na sociální sítě
Štěpán Vilímek -
Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR
Dominika Wygrysová -
Sociální sítě jako nástroj marketingu značky, a jejich přínosy a rizika
Nikol Jiroutová -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Kristýna Skokánková -
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Vít Řezníček