Vít Daněk

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace značky Madeover clothing

Madeover Clothing´s Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o budování značky Zlínského výrobce oblečení Madeover clothing. Úvodní část se věnuje teorii, kde práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a roli jednotlivých složek marketingového mixu, dále pak možnostem budování značky a roli u jednotlivých cílových skupin. V praktické části je nejprve popsána značka, její vývoj, působení a historie. Dále je v této části provedena …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with building the brand of the Zlín clothing manufacturer Madeover clothing. The introductory part deals with the theory, where the work clarifies the concepts of marketing communication and the role of individual components of the marketing mix, as well as the possibilities of building a brand and the role of individual target groups. The practical part first describes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Rygl

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Daněk, Vít. Marketingová komunikace značky Madeover clothing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe