Vít Daněk

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace značky Madeover clothing

Madeover Clothing´s Marketing Communication
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o budování značky Zlínského výrobce oblečení Madeover clothing. Úvodní část se věnuje teorii, kde práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a roli jednotlivých složek marketingového mixu, dále pak možnostem budování značky a roli u jednotlivých cílových skupin. V praktické části je nejprve popsána značka, její vývoj, působení a historie. Dále je v této části provedena …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with building the brand of the Zlín clothing manufacturer Madeover clothing. The introductory part deals with the theory, where the work clarifies the concepts of marketing communication and the role of individual components of the marketing mix, as well as the possibilities of building a brand and the role of individual target groups. The practical part first describes the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Daněk, Vít. Marketingová komunikace značky Madeover clothing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe