Alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením – Ivana Soběslavová
Ivana Soběslavová
Bakalářská práce
Alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením
Alternative and augmentative communication of students with mental disability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou augmentativní a alternativní komunikace u žáků s mentálním postižením. Cílem teoretické části je definovat pojem komunikace, typy komunikací, vývoj řeči a poruchy řeči vyskytující se u dětí s mentálním postižením. Dále popsat systémy alternativní a augmentativní komunikace, její výhody a nevýhody, systémy využívané při výuce žáků s mentálním postižením a legislativní …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14536
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Štěpánka Lauková
- Oponent: Mgr. Milada Macháčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Plšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 6. 2023
Kohout, J.
28. 6. 2023