Bc. Dominika Budíková

Diplomová práce

Online marketingová strategie střední školy

Online Marketing Strategy for High School
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu digitální marketingové strategie pro střední odbornou školu. Teoretická část se věnuje tématům online marketingu, marketingu ve školství a dále popisuje postup strategického marketingového plánování. V praktické části je zkoumaná střední škola představena a dále podrobena situační analýze pomocí zvolených metod. Praktická část také zpracovává a interpretuje …více
Abstract:
The aim of the Master's thesis is to develop a plan for a digital marketing strategy for a vocational school. The theoretical part addresses topics of online marketing, marketing in education, and describes the process of strategic marketing planning. In the practical part, the vocational school is introduced and subjected to a situational analysis using chosen methods. The practical part also processes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lukáš Koutný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Budíková, Dominika. Online marketingová strategie střední školy. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management