Bc. Veronika Čápová

Bakalářská práce

Postoje vesnických učitelů k integrovaným žákům se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy

Attitudes of the village teachers towards the integrated pupils with specific malfunctions learning on the basic stage of the elementary school
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce si klade za cíl objasnit, jaký postoj mají učitelé na vesnických základních školách ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, se zaměřením na učitele prvního stupně vesnických základních škol. Teoretická část práce je zaměřena na specifické poruchy učení, osobnost učitele a osobnost žáka s poruchami učení a možnosti práce se žákem s poruchou učení. V empirické …více
Abstract:
This bachelor’s thesis aims to illustrate the village teachers‘ attitude to the pupils‘ education who suffer from specific learning disorder. It is concentrated on elementary classes at village schools. The theoretical part of the thesis focusses on specific learning disorder, the personality of the teacher and the personality of the pupil with specific learning disorder and the possibilities how to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta