Tvorba zákaznické aplikace turistického průvodce – Petra Menčíková
Petra Menčíková
Bakalářská práce
Tvorba zákaznické aplikace turistického průvodce
Creating of Tourist Guide Application
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření turistické mobilní aplikace pro konkrétního zákazníka, který byl získán v oslovovací kampani. Tato aplikace bude splňovat požadavky, které si zákazník sám stanoví. Teoretická část obsahuje zásady návrhu mobilní aplikace se zaměřením na specifika turistické aplikace a marketingovou komunikaci, přičemž se následně zaměřuje na užší oblast marketingové komunikace …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a tourist guide mobile applications for specific customer, who has been acquired inside addressing campaign. This application will meet the requirements, which will be specified by customer. The teoretical part includes design principles of mobile applications, which is focused on the specific of tourist applications and marketing communications with subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Zádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Menčíková, Petra. Tvorba zákaznické aplikace turistického průvodce. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v osobnostní a motivační struktuře turistických průvodců a zaměstnanců v IT
Andrej Tripský -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Metody získání a udržení zákazníka
Tomáš Nevima -
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Lenka Zahrádková -
Mobilní aplikace pro konfiguraci výrobku ve Smart Factory
David Racl
Název
Vložil
Vloženo
Práva