Bc. Sabina Šedivá

Master's thesis

Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku

Influencer marketing as a marketing tool of a selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na moderní přístupy v marketingu, konkrétně na influencer marketing a jeho využití v rámci komunikační strategie podniku. Cílem práce bylo analyzovat efektivitu influencer marketingu a navrhnout vhodnou komunikační strategii pro značku Feedo, která by zvýšila povědomí o značce a podpořila prodej produktů. Výzkum zahrnoval analýzu sociálních sítí a dotazníkové šetření …more
Abstract:
This thesis focuses on modern approaches in marketing, specifically on influencer marketing and its use within the communication strategy of the company. The aim of the thesis was to analyse the effectiveness of influencer marketing and to propose a suitable communication strategy for the Feedo brand that would increase brand awareness and boost product sales. The research involved social network analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šedivá, Sabina. Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní