Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku – Bc. Sabina Šedivá
Bc. Sabina Šedivá
Master's thesis
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Influencer marketing as a marketing tool of a selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na moderní přístupy v marketingu, konkrétně na influencer marketing a jeho využití v rámci komunikační strategie podniku. Cílem práce bylo analyzovat efektivitu influencer marketingu a navrhnout vhodnou komunikační strategii pro značku Feedo, která by zvýšila povědomí o značce a podpořila prodej produktů. Výzkum zahrnoval analýzu sociálních sítí a dotazníkové šetření …moreAbstract:
This thesis focuses on modern approaches in marketing, specifically on influencer marketing and its use within the communication strategy of the company. The aim of the thesis was to analyse the effectiveness of influencer marketing and to propose a suitable communication strategy for the Feedo brand that would increase brand awareness and boost product sales. The research involved social network analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEDIVÁ, Sabina. \textit{Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/45xkxj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šedivá, Sabina. Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Dominik Gerža -
Influencer marketing
Rostislav Starý -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal