Theses 

Influencer marketing – Bc. Rostislav Starý

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Rostislav Starý

Diplomová práce

Influencer marketing

Influencer marketing

Anotace: Tato práce řeší problematiku názorových vůdců v PR a marketingu. Zejména se zaměřuje na možnosti vyhledávání názorových vůdců – v moderní marketingové terminologii „influencerů“ – v sociálních médiích a online prostředí vůbec. Uživatele, které lze na základě těchto online metod označit za názorové vůdce poté konfrontuje s klasickou sociologickou metodologií určování názorových vůdců, konkrétně s tzv. testem „Síly osobnosti“, který vyvinuli němečtí výzkumníci v čele s Elisabeth Noelle-Neumannovou.

Abstract: This thesis deals with the topic of opinion leaders in PR and marketing. It focuses mainly on the possibility to identify opinion leaders – in modern marketing terminology called “influencers” – in social media and the digital environment as a whole. Users identified as opinion leaders, thanks to digital methodology, were then asked to fill in a questionnaire used in the Test of Personality Strength, which was developed by German research led by Elisabeth Noelle-Neumann, and which is used in classical sociology for the purpose of finding opinion leaders.

Klíčová slova: Sociální média, public relations, influencers, opinionleaders, digitální PR, social media

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 2. 2019 16:59, 7. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz