Prostorová analýza nízkonákladové letecké dopravy v Evropě – Ing. Michal Toman
Ing. Michal Toman
Diplomová práce
Prostorová analýza nízkonákladové letecké dopravy v Evropě
Spatial analysis of low-cost air transport in Europe
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Prostorová analýza nízkonákladové letecké dopravy v Evropě“ je analýza prostorového rozložení nízkonákladové letecké dopravy na evropském kontinentu. První část je zaměřena na vymezení nízkonákladové letecké dopravy. Ve druhé části je charakterizován systém letecké dopravy. Třetí část pojednává o metodice zpracování analytické části. Čtvrtá část se již zabývá rozborem umístění …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Spatial analysis of low-cost air transport in Europe” is to analyze localization of low-cost air transport on European continent. The first part is concentrated on describing low-cost air transport. In the second part is characterizes the air transport system in general. The Third part deals with methodology of analytical part processing. The Fourth part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/swygi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová