Komunikační strategie Fakulty strojní ZČU v Plzni – Bc. Václav KOCÍK
Bc. Václav KOCÍK
Diplomová práce
Komunikační strategie Fakulty strojní ZČU v Plzni
Communication strategy of Faculty of Mechanical Engineering of University of West Bohemia in Pilsen
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Komunikační strategií a s ní souvisejícími metodami. Je rozdělena na část teoretickou, kde uvádí čtenáře do dané problematiky a na část praktickou, kde jednotlivé metody analyzuje v praktickém vyţití. Výstupem je příloha s výukovým nástrojem ve formě prezentace, která naučí uţivatele jednotlivé druhy řešení této problematiky. Cílem je, aby tato práce dala Fakultě strojní schopnost …víceAbstract:
This thesis deals with the Communication strategy and related methods. It is divided into the theoretical and practical part. In theoretical part introduces the reader into given problematic. The practical part is devoted to analysis of used methods in practical applications. The output of the work is an attachment with educational tool, in the form of a presentation, which should teach user various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 25. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCÍK, Václav. Komunikační strategie Fakulty strojní ZČU v Plzni. Plzeň, 2012. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka Pechalová -
Analýza vnější komunikace konkurence Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Michal VIČAR -
Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji
Miloslav OUŠKA -
Internet v životě larpové subkultury: analýza vnější komunikace
Filip Appl -
Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu
Zdeněk Štrojsa -
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Komparace komunikační strategie mezi dvěma velkými společnostmi
Martin Soldán -
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Kateřina Vaňková