Specifika učení osob s těžkým a hlubokým mentálním postižením – Zdeňka SMOLOVÁ
Zdeňka SMOLOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika učení osob s těžkým a hlubokým mentálním postižením
Specifics of learning process of people with severe and profound mental retardation
Anotácia:
Tato bakalářská práce se soustřeďuje na proces učení u osob s těžkým a hlubokým mentálním postižením a možnosti jejich rozvoje a maximalizace svého potenciálu. V teoretické části popisuje učení z odborného hlediska, vliv mentální retardace na člověka a jeho rodinu a jednotlivé vývojové fáze a s nimi spojené hlavní vývojové úkoly. Praktická část sleduje toto u tří klientů v rámci kazuistiky.Abstract:
This thesis focuses on the learning process for people with severe and profound mental disabilities and their possibilities for development and maximization of their potential. The theoretical part describes learning from a professional point of view, the impact of mental retardation on the man and his family, and individual development phases and associated major developmental tasks. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zverejniť od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Olga Krejčířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMOLOVÁ, Zdeňka. Specifika učení osob s těžkým a hlubokým mentálním postižením. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special adult education
Práce na příbuzné téma
-
Proces vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v Ústeckém kraji
Zita Hlavatá -
Proces adaptace dospělých osob s mentálním postižením během přechodu z pobytového zařízení sociálních služeb do chráněného bydlení
Veronika MOZGOVÁ -
Role rodiny v procesu osamostatňování dítěte s mentální retardací
Veronika NOVÁKOVÁ -
Ošetřovatelský proces v zařízeních poskytující sociální služby.
Kristýna BRADOVÁ -
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Renata STROPNICKÁ -
Percepce procesu integrace u lidí s lehkou mentální retardací
Milena Pastirčíková -
Proces transformace ve Vincentinum, p. o., chráněné bydlení
Petra MÓLEROVÁ -
Dítě s mentální retardací ve výchovně vzdělávacím procesu
Kateřina Benešová
Názov
Vložil
Vložené
Práva