Edukace žáka s kombinovaným postižením na ZŠ speciální – Mgr. Magda Kohlová
Mgr. Magda Kohlová
Bakalářská práce
Edukace žáka s kombinovaným postižením na ZŠ speciální
Education of a pupil with a profound disability at an elementary special school
Anotace:
ANOTACE Kohlová Magda: Edukace žáka s kombinovaným postižením na základní škole speciální. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky, 2009, 38 s. Bakalářská práce se zabývá tématikou vzdělávání žáka s kombinovaným postižením na základní škole speciální. Obsahuje případovou studii. Z případové studie vyplývá, že vzdělávací proces na základní škole …víceAbstract:
ANNOTATION Kohlová Magda: Education of a pupil with a profound disability at an elementary special school. Bachelor thesis, Brno: Masaryk Univerzity, Fakulty of Education, Department of Special Needs Pedagogy, 2009, 38 p. The bachelor thesis deals with education of the pupil with a profound disability at special elementary school. It contains an example study. From this example study it follows that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/grabh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Individuální plánování u osob s mentální retardací v pobytovém zařízení
Aneta Kolářová -
Deskové hry a jejich vliv na klíčové kompetence žáků s mentální retardací.
Romana DENKOVÁ -
Deskové hry a jejich vliv na klíčové kompetence žáků s mentální retardací.
Romana DENKOVÁ -
Deskové hry a jejich vliv na klíčové kompetence žáků s mentální retardací.
Romana DENKOVÁ -
Analýza pragmatické jazykové roviny u žáků s lehkou mentální retardací
Markéta Knápková -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí s mentální retardací v hodinách řečové výchovy
Jarmila Tyllová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ