Johana KALISTOVÁ

Bakalářská práce

Návrh botanicky zaměřených výukových aktivit při terénních exkurzích

Suggestion of botanically oriented educational activities during field excursions
Anotace:
V úvodní části této bakalářské práce byla vymezena terénní exkurze jako forma výuky biologie. Byla popsána proměna role učitele při terénní exkurzi, dále byly zmíněny přínosy terénní exkurze pro výuku botaniky a byl shrnut průběh terénní exkurze tak, jako ho popisují autoři odborné literatury. V rámci této práce jsou také zmíněny dva termíny, které spolu mohou úzce souviset, a těmi jsou "zoošovinismus …více
Abstract:
In the introductory part of this bachelor's thesis, a field trip was defined as a form of teaching biology. The change in the role of the teacher during the field trip was described, the benefits of the field trip for teaching botany were mentioned, and the process of the field trip was summarized as described by the authors. This thesis also mentions two terms that may be closely related, " zoochauvinism …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Mgr. Zdeňka Chocholoušková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KALISTOVÁ, Johana. Návrh botanicky zaměřených výukových aktivit při terénních exkurzích. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/