Sebepojetí adolescentů s lehkým mentálním postižením – Bc. Jana DUSÍLKOVÁ
Bc. Jana DUSÍLKOVÁ
Bakalářská práce
Sebepojetí adolescentů s lehkým mentálním postižením
Self conception and of adolescents with mild mental disability
Anotace:
Cílem práce je zjistit, zda a jakým způsobem se odlišuje sebepojetí osob s lehkým mentálním postižením od sebepojetí osob z běžné populace ve věku adolescence. Zkoumáno je sebepojetí jako takové a poté jednotlivé aspekty sebepojetí dle standardizované metody Piers-Harris 2. Pro výzkum jsou shromážděna data od 54 respondentů z populace adolescentů s lehkým mentálním postižením a ta jsou následně porovnávána …víceAbstract:
The aim of this paper is to examine whether differences can be observed between the self-concept of adolescent-age persons with learning disability and adolescent persons of general population. The paper focuses on the actual subject of self-concept, followed by an overview of specific self-concept aspects based on the standardised Piers-Harris 2 method. The research gathered data from 54 respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Radko Obereignerů, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUSÍLKOVÁ, Jana. Sebepojetí adolescentů s lehkým mentálním postižením. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Grafomotorické projevy dětí v předškolním věku s ohledem na mentální postižení
Alžběta Piklová -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Mentální postižení v sourozeneckém vztahu
Jaroslava Hortová -
Informovanost začínajících učitelů o mentálním postižení a jiných duševních postiženích
Markéta Burdová -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Přístup k osobám s mentální retardací během výslechů trestných činů
Barbora Bočková -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková
Název
Vložil
Vloženo
Práva