Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury – Michaela Sýkorová
Michaela Sýkorová
Bakalářská práce
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Evaluation of Quality and Definition of Differences in Services Provided by Travel Office and Travel Agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je komparace služeb poskytovaných cestovními kancelářemi a cestovními agenturami. Dále vyhodnocení kvality poskytovaných služeb těmito subjekty, které jsou často zaměňovány. Pro vyhodnocení kvality poskytovaných služeb je využita analýza rozhodovacích procesů, která je důležitá ke správnému pochopení kvality zákazníkem. K uspokojení čím dál náročnějších zákazníků je vyžadováno …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to compare the services provided by travel offices and travel agencies. Furthermore, the aim is to evaluate the quality of services provided by these entities, which are often confused. To evaluate the quality of services provided, an analysis of decision-making processes is used, which is important for a correct understanding of quality by the customer. To satisfy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139880
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 7. 2020
- Vedoucí: Dagmar Bařinová
- Oponent: Kateřina Kocurová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÝKOROVÁ, Michaela. \textit{Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/46cba2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Kvalita nabídky a služeb restaurací nabízejících hispánskou kuchyni na vybraném území
Klára Prouzová -
Nabídka a kvalita služeb v gastronomii
Elizaveta Kuznetsova -
Kvalita poskytovaných služeb v osobní železniční dopravě
Adéla Kordulová -
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
Jana Plátenková -
Kvalita v sociální práci v kontextu standardů kvality sociálních služeb
Jana AUSKÁ -
Kvalita života seniorů v pobytovém zařízení a možnosti jejího ovlivnění z pohledu pracovníků daného zařízení.
Jana Doleželová