Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury – Michaela Sýkorová
Michaela Sýkorová
Bachelor's thesis
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Evaluation of Quality and Definition of Differences in Services Provided by Travel Office and Travel Agency
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je komparace služeb poskytovaných cestovními kancelářemi a cestovními agenturami. Dále vyhodnocení kvality poskytovaných služeb těmito subjekty, které jsou často zaměňovány. Pro vyhodnocení kvality poskytovaných služeb je využita analýza rozhodovacích procesů, která je důležitá ke správnému pochopení kvality zákazníkem. K uspokojení čím dál náročnějších zákazníků je vyžadováno …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to compare the services provided by travel offices and travel agencies. Furthermore, the aim is to evaluate the quality of services provided by these entities, which are often confused. To evaluate the quality of services provided, an analysis of decision-making processes is used, which is important for a correct understanding of quality by the customer. To satisfy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139880
Thesis defence
- Date of defence: 8. 7. 2020
- Supervisor: Dagmar Bařinová
- Reader: Kateřina Kocurová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SÝKOROVÁ, Michaela. \textit{Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/46cba2/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Účetnictví a daně
Theses on a related topic
-
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Kvalita nabídky a služeb restaurací nabízejících hispánskou kuchyni na vybraném území
Klára Prouzová -
Nabídka a kvalita služeb v gastronomii
Elizaveta Kuznetsova -
Kvalita poskytovaných služeb v osobní železniční dopravě
Adéla Kordulová -
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
Jana Plátenková -
Kvalita v sociální práci v kontextu standardů kvality sociálních služeb
Jana AUSKÁ -
Kvalita života seniorů v pobytovém zařízení a možnosti jejího ovlivnění z pohledu pracovníků daného zařízení.
Jana Doleželová