Současný příjezdový cestovní ruch Japonců do České republiky – Leona Svojanovská
Leona Svojanovská
Bachelor's thesis
Současný příjezdový cestovní ruch Japonců do České republiky
Contemporary Japanese inbound tourism to the Czech Republic
Anotácia:
Tato práce se zabývá současným příjezdovým cestovním ruchem Japonců do České republiky. Analyzuje prezentaci České republiky jako turistické destinace na japonském trhu, snaží se identifikovat silné a slabé stránky této destinace ve vztahu k japonským turistům a navrhnout přístupy, které by mohly vést ke zvýšení počtu japonských turistů navštěvujících zemi. Součástí práce jsou dvě dotazníková šetření …viacAbstract:
This thesis deals with the current Japanese inbound tourism to the Czech Republic. It analyses a presentation of the Czech Republic as a tourism destination on the Japanese market, it aims to identify the strengths and weaknesses of the destination in relation to Japanese tourists and suggests some approaches that might lead to an increase in the number of Japanese tourists visiting the country. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedúci: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Barbora Hronešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54310
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Defining and Evaluating a Health and Well-being Destination in the Czech Republic
Natalia Bychkova -
How Vietnamese people manage their businesses in the Czech Republic
Quynh Anh Dang -
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Arsen Samvel Jomardyan -
The Czech Republic as a Holiday Destination in the British and American Press: A Linguistic Analysis
Tereza Špačková -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu destinačních společností (DMO)
Markéta Vlasáková -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
Nikola Fenyková