Projekt marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o. – Bc. Petr METELA
Bc. Petr METELA
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o.
Marketing Plan Project of company FS Funny Sport, Ltd.
Anotace:
Tato práce pojednává o Projektu marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o. Základem je vymezení teoretických východisek jeho sestavení. V druhé části práce je představení společnosti a rozbor současného stavu marketingového plánování. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. V poslední části je proveden Projekt marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o. a zhodnocení přínosů …víceAbstract:
This work is focused on Marketing Plan Project of FS Funny Sport Ltd. The thesis is based on the circumscribtion of theoretical points of departure of the project assembly. The second part of the work deals with the company presentation and current marketing planning state. Funthermore, an inside and outside environment analysis is made. In the last part, Marketing Plan Project of FS Funny Sport, Ltd …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6319
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
METELA, Petr. Projekt marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Bezpečnostní strategie a její realizace – systémové a manažerské aspekty
Kateřina Malovická -
Bezpečnostní strategie a její realizace – systémové a manažerské aspekty
Karel Matušinec -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s.
Lucie Kohoutková -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová