Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska – Filip Červinka
Filip Červinka
Bachelor's thesis
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
The progress and the effectiveness of advertising campaigns from a psychological point of view
Abstract:
Psychologie reklamy a její vliv na správný průběh a účinnost marketingové činnosti je velice zajímavá oblast s širokým spektrem dosud neprobádaných oblastí. Bakalářská práce na téma „Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska“ se v teoretické části nejdříve zaměřuje na samotný význam pojmu „reklama“ a na popsání jednotlivých typů reklamní komunikace. V práci jsou také uvedeny základní …moreAbstract:
The psychology of advertising and its influence on the proper course and effectiveness of marketing activities is a very interesting area with a wide range of hitherto unexplored areas. This bachelor thesis “Progress and efficiency of advertising campaign from the point of psychological view” is focused on the very meaning of the term “advertising” and describes the various types of advertising communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8283
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVINKA, Filip. \textit{Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/46y0at/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marktetingu
Sandra Hlaváčová -
Analýza etických aspektů v audiovizuální reklamě
Andrea Světlíková -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights