Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy – Mgr. Igor PETROVICS
Mgr. Igor PETROVICS
Bachelor's thesis
Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy
Marketing of tourism destination Prague and Central Bohemia .
Abstract:
V teoretické části jsou základní fakta, definice turismu, destinace a teoretické marketingové poznatky z různých zdrojů. V části praktické práce monitoruje organizace, které se podílejí na marketingu destinace Praha a Střední Čechy a jejich činnost. Zjištěná fakta na závěr porovnává s teorií a navrhuje postup pro zlepšení marketingu a propagace destinace.Abstract:
There are basic facts in the theorethical part, definition of terms such as tourism, destination and marketing information from different sources. In the practical part there is a monitoring of organisations that are taking part in marketing of destination Prague and Central Bohemia. At the conclusion there is a comparison of theoerthical knowledge and the discovered facts and suggestions for possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4870
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROVICS, Igor. \textit{Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/471mm0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETROVICS, Igor. Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing destinace cestovního ruchu
Vít Fischer -
Marketing destinace cestovního ruchu
Martina Hubačová -
Management a marketing destinace cestovního ruchu Polabí
Lucie Čihulová -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová