Mgr. Igor PETROVICS

Bachelor's thesis

Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy

Marketing of tourism destination Prague and Central Bohemia .
Abstract:
V teoretické části jsou základní fakta, definice turismu, destinace a teoretické marketingové poznatky z různých zdrojů. V části praktické práce monitoruje organizace, které se podílejí na marketingu destinace Praha a Střední Čechy a jejich činnost. Zjištěná fakta na závěr porovnává s teorií a navrhuje postup pro zlepšení marketingu a propagace destinace.
Abstract:
There are basic facts in the theorethical part, definition of terms such as tourism, destination and marketing information from different sources. In the practical part there is a monitoring of organisations that are taking part in marketing of destination Prague and Central Bohemia. At the conclusion there is a comparison of theoerthical knowledge and the discovered facts and suggestions for possible …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4870

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PETROVICS, Igor. Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.