Bc. Ondřej Vlach

Master's thesis

Vývoj mediálního trhu v ČR

Development of the media market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat mediální trh v České republice. V úvodu teoretické části se autor práce zaměřuje na přiblížení pojmů „reklama“ a „média“, společně s historickým vývojem médií od počátku jejich vývoje do současnosti. Další nedílnou součástí teoretické části je rozbor (popis) jednotlivých typů médií, kde jsou mimo jiné zmíněny také jejich klady a zápory. Závěrem teoretické části …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the media market in the Czech Republic. In the introduction of the theoretical part the author of the work focuses on the approximation of the terms "advertising" and "media", together with the historical development of the media from the beginning of their development until now. Another integral part of the theoretical part is the analysis (description) of various …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní