Hlasovací zařízení ve výuce fyziky na základní škole – Bc. Malgorzata MICHEJDOVÁ
Bc. Malgorzata MICHEJDOVÁ
Diplomová práce
Hlasovací zařízení ve výuce fyziky na základní škole
Response System used in the physics teaching in primary school
Anotace:
Diplomová práce Hlasovací zařízení ve výuce fyziky na základní škole se zabývá hodnocením vyučovacího procesu a využití hlasovacího zařízení ve výuce fyziky s ohledem na sumativní a formativní hodnocení žáků. Výstupem práce jsou výukové materiály s použitím hlasovacího zařízení ActivExpression ve výuce fyziky. Dotazníkové šetření proběhlo mezi učiteli fyziky základních i středních škol v Moravskoslezském …víceAbstract:
The diploma thesis Response System used in the physics teaching in primary school deals with the assessment of the teaching process and the use of the voting system in the physics teaching with the respect to the summative and formative pupil evaluation. The output of the thesis are teaching materials using the voting system ActivExpression in the physics teaching. Questionnaires were sent to primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. František Látal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHEJDOVÁ, Malgorzata. Hlasovací zařízení ve výuce fyziky na základní škole. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a učitelství fyziky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ
Jitka Benešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 47b2y1 47b2y1/2
24. 4. 2014