Společenská odpovědnost firem a její proměny v dobách pandemie – Michaela Pakostová
Michaela Pakostová
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem a její proměny v dobách pandemie
Corporate Social Responsibility and its change during pandemic
Abstract:
Koncept společenské odpovědnosti firem zahrnuje řadu zásad v ekonomické, sociální a environmentální sféře. Šíření těchto zásad s sebou do podnikatelského prostředí přináší další cíle nad rámec pouhého generování zisku. Doporučení spojená se společenskou odpovědností naplňuje řada firem, i když stejně důležitou roli při jejich šíření hrají informovaní klienti i další skupiny stakeholderů. Bakalářská …moreAbstract:
The concept of corporate social responsibility encompasses a number of principles in the economic, social and environmental spheres. Spreading these principles to the business environment brings with it additional goals beyond just generating profit. Recommendations related to social responsibility are fulfilled by many companies, although informed clients and other stakeholder groups play an equally …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2023
- Supervisor: Mgr. Martin Lakomý, Ph.D.
- Reader: Běla Mikulášková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAKOSTOVÁ, Michaela. \textit{Společenská odpovědnost firem a~její proměny v~dobách pandemie}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/47d0b8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Manažerské techniky
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić