Pro Tools – historie, možnosti a srovnání s vybranými DAW – Filip Čermák
Filip Čermák
Bakalářská práce
Pro Tools – historie, možnosti a srovnání s vybranými DAW
Pro Tools – history, features and comparison with other DAWs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem světového standardu v nahrávacím průmyslu – programem Avid Pro Tools.Nahlédnutí do historie této aplikace a společnosti, která za ní stojí, nám umožňuje objevit úskalí a nesnadné cesty prvotních pokusů o přenos komplexní práce se zvukem do domény osobních počítačů. Historický vývoj nám kulminuje ve výčet současného stavu platformy a nastíní i směry, kterými …víceAbstract:
Industry standards are generally accepted phenomena but their origins are usually quite overlooked. This thesis focuses on one of the said standards in the recording industry – Avid Pro Tools.Adapting complex sound recording and editing tools for a computer domain is not an easy task – and Pro Tools historical path too was full of its awes and pitfalls, yet still culminated in a robust sonic environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15053
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedoucí: Ondřej URBAN
- Oponent: Aleš DVOŘÁK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace a restaurace šumu v audio záznamu prostřednictvím software
Daniel Mikušek -
Transkripční software pro trénování ASR systémů
Tomáš KUBOVÝ -
Návrh a implementace software určeného k rozeznávání intonace a rytmiky při zpěvu\nl{}
Petr MAJTÁN -
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Zvuk u inscenace Velký Gatsby
Vojtěch Kříž