Crowdfunding jako způsob financování filmu – Kristýna Hněvsová
Kristýna Hněvsová
Bakalářská práce
Crowdfunding jako způsob financování filmu
Crowdfunding as a Way of Funding Films
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je crowdfunding, komunitní způsob financování projektů. Cílem práce je ukázat, jakým způsobem je crowdfunding používán pro zafinancování filmů a jak se v této souvislosti mění klasický vztah mezi producentem a divákem. V rámci case studies dvou úspěšných českých filmových projektů je nastíněno, jak lze s crowdfundingem pracovat v českém prostředí.Abstract:
The topic of this thesis is crowdfunding, the community way of financing projects. The aim of this work is to show how crowdfunding is being used to finance films and in what way it changes the classic relationship between the producer and the audience. In the case studies of two successful Czech film projects are outlined the possibilities of crowdfunding in the Czech environment.Klíčová slova
financování filmuKlíčová slova
crowdfundingKlíčová slova
Česká republikaKlíčová slova
marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9568
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Petr OUKROPEC
- Oponent: Marta ŠVECOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti financování českého celovečerního hraného filmu z pohledu tvůrců
Eliška Pinďáková -
Srovnání výroby televizního a distribučního filmu s případovou studií žánru vánoční pohádky
Anna Mikulová -
Produkční společnost Hypermarket Film a vývoj českého dokumentárního filmu po roce 2000
Martin ZEMAN -
CROWDFUNDING JAKO CESTA K DOFINANCOVÁNÍ DOKUMENTÁRNÍHO FILMU
Martina Štruncová -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu
Adéla Stoklasová -
Vnější faktory ovlivňující development českého celovečerního filmu v období let 2020-2023
Matouš Macháček -
Výroba filmu Hany: Případová studie
Barbora Stulíková