Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy – Štěpánka Pavlíková
Štěpánka Pavlíková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy
Marketing Mix Analysis of the Retail Outlet in the Fashion Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit současný stav maloobchodního marketingového mixu konkrétní maloobchodní jednotky společnosti C&A v Avion Shopping Park Ostrava. Marketingový mix se stal předmětem celého výzkumu práce. Na základě dotazování zákazníků prodejny byl analyzován a následné výsledky této analýzy se staly základním podkladem pro doporučení na jeho zlepšení. Vedlejším cílem práce bylo …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to find out the current state of the retail marketing mix of a particular retail unit of C&A in Avion Shopping Park Ostrava. The marketing mix has become the subject of the entire research work. Based on customer inquiry, it was analyzed and the results of this analysis became the basis for recommendations for improvement. The secondary goal of this work was to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Petra Klapilová Krbová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍKOVÁ, Štěpánka. \textit{Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/47we5v/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet
Lukáš PECH -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík