Bc. Kristina Hálková

Master's thesis

Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu

Importance of the product for customers in the modern marketing
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vyhodnocení významu hodnoty produktů pro zákazníka v moderním marketingu. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro moderní marketing, produkt a hodnotu pro zákazníka. Aplikační část práce je zaměřena na zkoumání hodnoty pro zákazníka ve vybraném věkovém sektoru. Na základě získaných dat z kvalitativního a kvantitativního šetření byly vyhodnoceny produktové …more
Abstract:
The topic of dissertation covers an importance of products’ value for customers in the modern marketing. The first part of work is a theoretical overview of modern marketing, products, and customer’s value. The second part is focused on studying the customer’s values in a chosen age sector. Based on results of qualitative and quantitative questionnaires, my thesis concludes with the customers’ products …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication