Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu – Bc. Kristina Hálková
Bc. Kristina Hálková
Master's thesis
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Importance of the product for customers in the modern marketing
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vyhodnocení významu hodnoty produktů pro zákazníka v moderním marketingu. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro moderní marketing, produkt a hodnotu pro zákazníka. Aplikační část práce je zaměřena na zkoumání hodnoty pro zákazníka ve vybraném věkovém sektoru. Na základě získaných dat z kvalitativního a kvantitativního šetření byly vyhodnoceny produktové …moreAbstract:
The topic of dissertation covers an importance of products’ value for customers in the modern marketing. The first part of work is a theoretical overview of modern marketing, products, and customer’s value. The second part is focused on studying the customer’s values in a chosen age sector. Based on results of qualitative and quantitative questionnaires, my thesis concludes with the customers’ products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gw1ti/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková