Reflexe výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy – Bc. et Bc. Martina SVORNÍKOVÁ
Bc. et Bc. Martina SVORNÍKOVÁ
Master's thesis
Reflexe výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy
Reflection of art education at the second stage of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce Reflexe výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy se ptá po reflexi ostravských učitelů výtvarné výchovy na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se zaměřuje nejen na vymezení pojmů výtvarná výchova a učitel výtvarné výchovy, zamýšlí se také nad kvalitou ve výtvarné výchově, nad novými tendencemi ve výtvarné výchově, a také často problematickým (rozporuplným, nedostačujícím, nedoceněným …viacAbstract:
The thesis Reflection of art education at the second stage of primary school is askig for reflection of the Ostrava´s art teachers at the second stage of primary school. The teoretical part focuses not only on the definition of the terms art education and art teacher, it also considers the quality in art education, new trends in art education, and also often problematic (contradictory, insufficient …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr., BcA. Marie Bajnarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVORNÍKOVÁ, Martina. Reflexe výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-cj-vv
Práce na příbuzné téma
-
Způsoby vedení reflexe v hodinách výtvarné výchovy
Hana SKÁLOVÁ -
Možnosti využití dostupných materiálů ve výuce výtvarné výchovy: reflexe oborové literatury a strategií současného umění
Gabriela RADOŇOVÁ -
Motiv džungle: rostlinný námět v malířství v současném umění a reflexe ve výtvarné výchově
Martina TESAŘOVÁ -
Výtvarný deník. Deník jako způsob reflexe zážitku ve výtvarné výchově
Lenka NEKOLNÁ -
Tvorba a reflexe metodických listů, určených pro neaprobované pedagogy výtvarné výchovy na ZŠ
Dominika KRUCHŇOVÁ -
Reflexe osobního tématu mateřství v kontextu současného výtvarného umění a možnosti zprostředkování ve výuce výtvarné výchovy
Šárka KOZÁKOVÁ -
Duchovní aspekty výtvarného projevu a jejích reflexe ve výtvarné výchově
Jan BUCHTA -
"A kdy už umřeš, babičko?"Reflexe ztráty blízkého člověka jako téma ve výtvarném umění a výtvarné výchově.
Terezie KUKLIŠOVÁ