Podpora neziskových aktivit ze strany českých PR agentur – Bc. Simona Lacinová
Bc. Simona Lacinová
Diplomová práce
Podpora neziskových aktivit ze strany českých PR agentur
Support for non-profit activities by Czech PR agencies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tematikou podpory neziskových aktivit ze strany českých public relations agentur. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako neziskový sektor, CSR aktivity, metody podpory, spolu s představením oboru public relations a jeho nástrojů. Praktická část obsahuje analýzu podpory neziskového sektoru ze strany českých PR agentur na základě série výzkumných rozhovorů. Cílem …víceAbstract:
This Master's thesis is dedicated to the topic of support for non-profit activities by Czech public relations agencies. In the theoretical component of this thesis, basic concepts such as non-profit sector, CSR activities, methods of support along with the field of PR and its tools are defined. The empirical component analyses the support for non-profit activities by Czech PR agencies drawing from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t3io9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Balarin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić