Bc. Marian Obr

Diplomová práce

Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice

Marketing Communications of Product Conspicuous Consumption as an Investment in Social Position
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou investování do společenské pozice a marketingovou komunikací produktů okázalé spotřeby, specificky motocyklů. Vychází z teoretických hypotéz oboru marketingové komunikace, ale také sociologie, ekonomie a dalších. Zadáním výzkumné sondy bylo seskupit kazuistiky marketingové praxe a s jejich pomocí uskutečnit vlastní výzkum, a tak ověřit předpoklad, že motocykl …více
Abstract:
The thesis deals with the issues of investing into a given social status, and it also embraces marketing communications of conspicuous consumption products represented by motorcycles in this thesis. The thesis is based not only on theoretical hypotheses in the field of marketing communications but it also uses the findings from sociology, economics and other relevant areas. The probe hereof aimed to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní