Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice – Bc. Marian Obr
Bc. Marian Obr
Diplomová práce
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marketing Communications of Product Conspicuous Consumption as an Investment in Social Position
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou investování do společenské pozice a marketingovou komunikací produktů okázalé spotřeby, specificky motocyklů. Vychází z teoretických hypotéz oboru marketingové komunikace, ale také sociologie, ekonomie a dalších. Zadáním výzkumné sondy bylo seskupit kazuistiky marketingové praxe a s jejich pomocí uskutečnit vlastní výzkum, a tak ověřit předpoklad, že motocykl …víceAbstract:
The thesis deals with the issues of investing into a given social status, and it also embraces marketing communications of conspicuous consumption products represented by motorcycles in this thesis. The thesis is based not only on theoretical hypotheses in the field of marketing communications but it also uses the findings from sociology, economics and other relevant areas. The probe hereof aimed to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mtwdq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Michaela Němcová