Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice – Bc. Marian Obr
Bc. Marian Obr
Master's thesis
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marketing Communications of Product Conspicuous Consumption as an Investment in Social Position
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou investování do společenské pozice a marketingovou komunikací produktů okázalé spotřeby, specificky motocyklů. Vychází z teoretických hypotéz oboru marketingové komunikace, ale také sociologie, ekonomie a dalších. Zadáním výzkumné sondy bylo seskupit kazuistiky marketingové praxe a s jejich pomocí uskutečnit vlastní výzkum, a tak ověřit předpoklad, že motocykl …moreAbstract:
The thesis deals with the issues of investing into a given social status, and it also embraces marketing communications of conspicuous consumption products represented by motorcycles in this thesis. The thesis is based not only on theoretical hypotheses in the field of marketing communications but it also uses the findings from sociology, economics and other relevant areas. The probe hereof aimed to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mtwdq/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBR, Marian. \textit{Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/48kwqi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Michaela Němcová