Analýza marketingové strategie cyklistického klubu – Karel Schunágel
Karel Schunágel
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie cyklistického klubu
Analysis of the marketing strategy of the cycling club
Abstract:
Jelikož jsem členem klubu a cyklistice se věnuji od dětství, zvolil jsem si za téma Analýzu marketingové strategie cyklistického klubu.K analýze jsem použil analýzu SWOT, PEST analýzu, analýzu zájmových skupin, analýzu konkurence a Porterův model pěti sil. Cílem práce je na základě výsledků analýz navrhnout zlepšení marketingové strategie, případně navrhnout novou strategii. Práce je rozdělena na dvě …moreAbstract:
I am a member of the cycling club and cycling has been my hobby since my childhood. This is reason why I choose the topics Analysis of the marketing strategy of the cycling club. I used SWOT analysis, PEST analysis, analysis of interest groups, competitive analysis and Porters model of five forces. The aim of Bachelor thesis is to propose an improvement of the marketing strategy, or to propose a new …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72699
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia