Typologie budoucích učitelů v závislosti na jejich interakci a komunikaci – PhDr. Mgr. Marcela Miková, Ph.D.
PhDr. Mgr. Marcela Miková, Ph.D.
Doctoral thesis
Typologie budoucích učitelů v závislosti na jejich interakci a komunikaci
Typology of Future Teachers on the Bases of Their Interaction and Communication
Anotácia:
Shrnutí V pedkládané práci se zabýváme problematikou typologií budoucích uitel v závislosti na jejich interakci a komunikaci. Zpsob interakce a komunikace uitele (interakní styl) ovlivuje proces a výsledky výuky. V souvislosti s interakním stylem pak lze uitele piazovat k uritým typm. Pro uitele je dležité nejen identifikovat svj interakní styl, ale také uvdomit si pednosti a nedostatky spojené s tímto …viacAnotácia:
né využívat rzné intervenní zásahy, které podporují profesní rst budoucího uitele.Abstract:
Summary This dissertation paper deals with the topic of typology of future teachers on the bases of their interaction and communication. Ways in which teachers interact and communicate (interaction style) influence the process and outcomes of teaching and learning. With regard to the interaction style, teachers can be identified as belonging to various types. It is important for the teacher not only …viacAbstract:
s. Based on the collected data, interpretations and conclusions are formulated. In the sixth chapter, we propose ways to interlink pre-service teacher training at faculties of Education and the experience that students gain during the teaching practice. The use of video recordings is emphasised in connection with the method of video interaction guidance. In the Conclusion, the work is summarised and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j1u1h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2006
- Vedúci: Doc. Dr. etMag. Renate Seebauer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Interpersonální chování učitele
Michaela Majdyšová -
Interpersonální agresivní chování a jeho prevence ve Výchově k občanství
Veronika Hožová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Podniková komunikace ve službách
Denisa Jarošová -
Komunikace zdravotnického záchranáře ve specifických situacích
Marek Štěpánek -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Komunikace ve školním prostředí
Kristýna Kramperová